A great day.


Heey bebisar!
Oh vilken toppen-dag det har varit. Helt ärligt alltså! Bästa dagen på länge.
När jag vaknade var jag rätt seg, men så fort jag kom upp ur sängen blev jag
piggare.
Dagen började med dans. Jag var beredd på en dyng-tråkig balett-lektion, men möttes
av att Ammi var tillbaks, och vi fick då ha modern dans i 2 timmar. Vad kunde dagen ha startat
bättre med, om inte det? Hallelujah. Dessutom har vi fått veta att på fredagarna framöver nu
kommer vi få dansa jazz med henne, och det gjorde mig på ännu bättre humör!
Dagen fortsatte med inställd historia. Vi såg istället på någon rock-konsert... Jag och Selma fick
lov att gå ut efter ett tag, för vi hade sån sjuk huvudvärk att det inte var sant. Ussh! Inte våran smak..
Sist av allt hade vi den jobbigaste lektionen för dagen. Ind-val, dvs Människan socialt & kulturellt.
Även den lektionen gick snabbare och bättre än vad jag förväntat mig. Så jag har verkligen iingenting
att klaga på. wieh. Mer såna här dagar tack :)

Imorgon far jag till Norrköping och blir där tills söndag. Det kommer bli uppdateringar, men inte lika
intensivt som det brukar vara.. Det får ni helt enkelt leva med! hihi.
Nu ska jag lägga mig och vila lite, för inatt blev det inte många timmars sömn. tele hela natten =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0