Ännu en skolvecka avklarad!


Förlåt för dålig uppdatering idag.
Det blev en lång natt igår. Fick lov att plugga på mitt tal och förbereda mig så bra
som jag bara kunde.. vid 2 kände jag mig någorlunda färdig, så då somnade jag.
Gick upp vid halv 6 (tro det eller ej), och då var jag tröttare än någonsin.
Skolan har trots det gått bra, och om man bortser från att talet blev lite kortare än vad det
skulle vara, så skötte jag mig riktigt bra. Känns skönt att ha det gjort, så jag kan fokusera
hel-hjärtat på matteprovet tills måndag.
När jag kom hem från skolan hade min bror kommit hit. Då passade hela familjen på att fika
och umgås. Inte ofta vi får chansen till det.. När vi var klara med det la jag mig i soffan och
slocknade dirrekt!! Vaknade vid halv 8 igen av att mamma och pappa gick.

Nu sitter jag bara själv i mitt stora hus. Mina föräldrar är borta på middag, och jag hade verkligen
ingen ork eller lust att följa med. Meningen var väl att jag skulle plugga hela kvällen.. Men så blev
det ej. Har kollat lite desperate housewifes, och tänkte snart gå och lägga mig igen.. Är så seg!
Det har varit en väldigt tuff vecka, och jag antar att nästa vecka inte ser ljusare ut.. pffhh!!
Ska fortsätta lyssna på mina nuvarande favoritlåtar:
George Michael - Careless whisper och Chris de Burgh - Lady in red. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0