Hemma!


Hemma nu.. Helt slut. Och vet att jag har jättemycket skolarbete som väntar. Suck!
Nåja, har engelskaprov imorgon som pririoteras. Sedan får jag fokusera på matten
och svenskan. Dansen måste dock också göras, men vart finns den kraften? dunno.

Vistelsen i Norrköping var helt ok=) Började med att vi kom dit på fredagen. Nästan på
en gång när vi anlänt gick jag och mötte Stoffe och Chrille.. Vi skulle på förkrök hos Magnus!
Lilla jag blev lite för full, och kvällen slutades på krogen!
På lördagen var jag inte alltför pigg, men vi tog oss till stan och shoppade lite. På kvällen gick
vi och åt på någon resturang på stan, och det var jättegod mat. St George tror jag den hette.
Kvällen blev tidig även fast jag inte ville det. Haha, jag var helt slut!
Idag åkte vi hem, men jag och Selma kommer snart åka tillbaka. Då blir det galet! ;)

Nu ska jag sätta igång med pluggandet. Suck! Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0