jag är inget geni


Var inte riktigt på mitt bästa humör igår, får be om ursäkt för det.
Faktiskt så har jag all rätt till att vara grinig. För att ha så här mycket skolarbete
borde vara förbjudet. fyfan!
Men fick tillbaks mitt historia-prov idag som jag trodde gått åt helvete, och det visade
sig att jag iaf fick ett vg på det! Skönt att ha det överstökat.
Nu ska jag fokusera och satsa på seminariet vi har i en kultur-kurs. Håll tummarna för mig!
Alla i klassen är översmarta förutom jag och S (no offence gumman), och att veta om att
jag om mindre än ett dygn ska sitta och föra en disskution om olika religioner och kulturer
får det att rysa i kroppen. Vad har jag och förmedla och framföra till dom genierna? Nej ussh.
Tacka vet jag hederliga prov- Det är bra saker det!
Nej, nu ska jag sluta underskatta mig själv. DAGS ATT PLUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0