skolan

Sitter i skolan på min söta lilla laptop.

Seminariet är gjort, och det gick över mina förväntningar!! Sköönt.
Fokuseringen hamnar nu på svenska-talet som ska göras imorgon. Wish me luck!
Så det är vad min kväll kommer handla om idag- träna träna träna talet.
I helgen kommer jag också ägna mig åt pluggning, men då blir det matte.
Nationellt prov i matte B på måndag, och jag ska inte sumpa det.

Och min fot gör ondare än någonsin, jag skadade den på idrotten i måndags, och jag har
inte kollat upp den, utan har trott att det ska bli bättre efter några dagar..men icke!
Får se om jag får någon uppenbarelse inatt eller om något under sker, så kanske jag kan
vara med på jazz-lektionen imorgon, det vore ju trevligt!

Uppdaterar mer sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0