Vitamin-brist, hej!


Åh, jag kan inte släppa den här underbara känslan. Nästan allt är klart i skolan nu.
Bara ett par saker kvar, och det kan jag hantera och klara av. yes i can!

När jag kom hem åkte jag och mamma ner till stan och handlade lite. Var inne på apoteket också.
Köpte Zon till min fot som Ammi, min danslärare, tipsade om. Håller tummarna att det blir bättre nu.
När vi var inne på apoteket hittade mamma också vitamin-tabletter till mig. Rosenrot, som gör att jag
blir mycket piggare, och får en bättre koncentrationsförmåga. Kan behövas då jag rätt som det är kan
somna på en lektion bara. Och så köpte hon en multivitamin-vegetarian-burk. Det är massa olika ämnen i.
Det jag mest ville komma åt var vitamin B och kalk, och båda två fanns med i tabletten. Smart att bara
behöva äta en sort med flera olika i, än att behöva trycka i mig flera sorter, eller hur? =)

Ska renskriva mitt tal nu och plåga mamma som ska få vara min tidtagare som håller koll på att talet inte blir
längre än 5 min :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0